reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matej Štein

Matej Štein

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vraj som dobrý chlap.. tvrdia o mne... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Janko by sa v "hrobe obracal"

Matej Štein

Janko by sa v "hrobe obracal"

Už veľmi dlho sa pohrávam s myšlienkou "nacionalizmu". Sme my, Slováci národniari? Pravým príkladom budú asi naši politici z SNS, ktorí presadili, že v každej škole, každej triede a každej riaditeľni má vysieť nie len štátny znak, ale aj Preambula ústavy.

  • 3. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 188x
  • 3
Búrka

Matej Štein

Búrka

Pohľad na problémy a ťažke chvile je všakovaký...

  • 14. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 277x
  • 0
U Jozefa v kabinete

Matej Štein

U Jozefa v kabinete

U Jozefa v kabinete, boli sme sťa na výlete. Šedé slnko, astro ruža, dotvárali pocit muža

  • 21. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 286x
  • 0
Koľko slov, plánov a snov

Matej Štein

Koľko slov, plánov a snov

Koľko slov, plánov a snov pribalil mi do batôžteka Pán ... [Pavol Matvej] Koľko slov?? Koľko slov povieme za jeden deň??? Na jednej prednáške som začul, že cca toľko, koľko spravíme krokov. Ak si to niekto chce odstopovať, tak veľa šťastia. Ja verím prednášajúcemu, že je to okolo 3-5000 slov (u muža) 5-8000 slov (u ženy), resp. krokov. A koľko slov použijeme na zbytočnosti? Na nepodstatné veci, ktorými nedokážeme povedať nič, okrem toho, aby sme upútali pozornosť na seba samých. Ale keď ide do tuhého, tak mlčíme ako ryby. Na otázku „Ako sa máš?“ vieme automaticky odpovedať „Ďakujem, ty sa pochváľ.“ Je tomu ale naozaj tak? Mám sa dobre?? Nie je to opäť len formalita? Odpovede nechám na každého.

  • 7. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 832x
  • 1
Systémy riadenia kvality

Matej Štein

Systémy riadenia kvality

ďalšia prednáška, ďalšia básnička, ...

  • 7. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 287x
  • 0
reklama
Identifikácia procesov

Matej Štein

Identifikácia procesov

Chororba, nuda a  prijemný hlások milého inžiniera sa podpísali pod túto básničku.

  • 7. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 307x
  • 0
Historia Magistra Vitae

Matej Štein

Historia Magistra Vitae

Historia Magistra Vitae mi utkvelo v pamäti už od čias, keď sme dostali na základnej škole nové dejepisné zošity. Presne tento nápis bol pre mňa vtedy nezrozumiteľný. Tera však vidím v praxi o čo sa jedná.

  • 7. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 208x
  • 10
Okno a jeho výhody

Matej Štein

Okno a jeho výhody

Okno. Také viac zmyselné slovo. Použivam ho často. Asi aj vy. Okno cez ktore vidím ja a mňa vidno. Alebo okno ktore som dostal na skúške? Je zaujímavé aké všeliake okná máme k dispozícii vždy keď sa nám to hodí.

  • 31. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 441x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu